18 Mart 2012 Pazar

1x22 '1993' - Farklı Boyut

Bu bölüm de 1993'te fail-i meçhul bombalı suikastte öldürülen bir gazetciden bahsedildi. Sizlere sadece masanın üzerindeki gazeteler hakkında bilgi verebileceğim. Fotoğrafları hala araştırıyorum. Bulabilirsem konunun sonuna ekleyeceğim.


Baran Sungur'un masasındaki gazetelere bir göz atalım.

Cumhuriyet Gazetesinde Eşref Bitlis'in şehit olmasıyla ilgili bir haber var.

Türkiye Gazetesinde Bahriye Üçok Suikasti var. Paket elinde patladı diyor, dizideki Baran Sungur da benzer bir şekilde şehit olmuştu.

Sabah Gazetesinde Sivas Katliam'ından bir haber var.

Şimdi de gelelim babası şehit olduktan sonra gazetesi Vedia'nın masasındaki gazetelere.


Yukarıdaki kitabın ismini okuyamadım ama yine gazeteleri buldum.

Cumhuriyet Gazetesinde Uğur Mumcu suikasti hakkındaki haber.

Zaman Gazetesinde Yeni Çiller kabinesinden bir haber.

Sabah Gazetesinde İnönü'ye büyük öfke! başlıklı haber.

Bu bölümden bulabildiğim sırlar bunlar, gazeteleri biraz araştırdım kolay buldum ama google'dan arasanız bulamazsınız sanırım. Günlük'te kesin önemli olaylar vardı. Fotoğraflar dediğim gibi araştırıyorum. Benim farkedemediğim yerler olmuşsa mail atabilirsiniz, paylaşırız. Vesselam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder